Klantenservice

Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 0182-761233

Wijnbox.nl 
Jan Tinbergenstraat 16 B
2811 DZ Reeuwijk

kvknr: 28100284

BTWnr: NL.1832.82.462.B.01


Bereikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur

- Hoe bestel ik wijn?
- Hoe stuur ik een kaartje mee?
- Verpakking
- Betaalmogelijkheden
- Factuur
- Levertermijn
- Bezorgkosten
- Retour sturen
- Klachten


Wijn bestellen bij Wijnbox.nl

Op onze website kunt u makkelijk een keuze maken uit de categorieën bovenaan de pagina. U kunt kiezen uit een uitgebreid assortiment met wijnen, Champagnes, Port, Sherry en geschenken. Plaats het product in uw winkelwagen. U kunt het aantal aanpassen en doorgaan naar afrekenen.

 

Kaartje toevoegen

Tijdens het bestellen, kunt u een tekst invullen voor op een kaartje. Dit kaartje kunt u invullen tijdens het afrekenproces. Dus kies het product dat u wilt bestellen, plaats het in de winkelwagen en ga naar afrekenen. De vraag of u een kaartje mee wilt sturen, komt vanzelf langs.Als u de afzender vermeld wilt hebben, zet u deze dan onder de tekst. Het kaartje is gratis.

 

Verpakking

U kunt in uw winkelwagen ook een verpakking plaatsen zoals een luxe geschenkdoos of een houten kistje. Wij verpakken dan de fles hierin als u dit in de winkelwagen plaatst. Kiest u geen verpakking, dan wordt de fles in een standaard kartonnen verzendverpakking verzonden.

 

Betaling

U kunt kiezen uit betaling met Paypal, Ideal, Visacard, Mastercard en bedrijven kunnen ook kiezen voor betaling per factuur. Particulieren kunnen nu ook achteraf betalen met Afterpay.

Achteraf betalen met AfterPay
AfterPay voert voor Wijnbox.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Wijnbox.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 450,00. De kosten bedragen € 0,99 als u kiest voor achteraf betalen als particulier.
 
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
 
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

De betalingen lopen allemaal via de beveiligde site van Icepay. Al uw vertrouwelijke gegevens worden gecodeerd en ook Wijnbox.nl heeft geen inzicht in uw vertrouwelijke informatie.

Als u met Ideal betaalt, is het belangrijk om na het afronden van uw betaling te wachten dat u weer automatisch terugkeert om de website van Wijnbox.nl Dan wordt namelijk uw bestelling bevestigd. Als u te vroeg uitlogt, dan wordt wel uw betaling afgeschreven, maar staat bij ons geen bestelling in het systeem.

 

Factuur

U krijgt per mail een factuur toegezonden. Ook wordt de factuur toegevoegd aan uw account.

 

Levertermijn

 

Wij bezorgen uw bestelling binnen 24 uur als u uw bestelling voor 15.00 uur bestelt. U ontvangt een mail als de bestelling wordt verzonden. De dag na verzending wordt deze bezorgd. Wij zullen proberen altijd uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. U kunt ook een datum aangeven voor de gewenste leverdag. Het is niet mogelijk voor ons om op een bepaalde tijd af te leveren. Mocht u niet thuis zijn, dan zal eerst bij de buren worden geprobeerd af te leveren. Lukt dit niet dan ontvangt u een kaartje in de bus, zodat u contact met de koerier kunt opnemen voor het beste aflevermoment. Wij leveren en verzenden niet op zondag. Bestelling die vrijdag na 15.00 uur bij ons binnenkomen. Worden maandag verzonden en dinsdag afgeleverd. Levering in Belgie is 48 uurr, Duitsland en Frankrijk 3 dagen . De overige Europese landen 3-5 dagen dagen.

Wij kunnen snel leveren omdat al de producten op de website bij ons op voorraad zijn. Mocht toch een product niet voldoende op voorraad zijn, dan hoort u dit zo spoedig mogelijk. Mocht de leveringstijd te lang worden, dan mag u altijd u bestelling annuleren.

 

Bezorgkosten

Per bestelling brengen wij € 8,50 inc BTW in rekening voor bezorging binnen Nederland. Bij een bestelling van 12 flessen/producten of meer bezorgen wij gratis binnen Nederland. 

Bezorging buiten Nederland is mogelijk. De kosten worden automatisch berekend en is afhankelijk van het land en het gewicht van de bestelling.Voor Belgie is dit 15,50.

 

Heeft u problemen in de winkel? Er werken bijvoorbeeld bepaalde functies niet

Onze webwinkels zijn gemaakt met een moderne Magento systeem. Dit systeem werkt prima met browsers als Firefox, Chrome en Explorer, maar kan problemen geven met oude versies van Explorer. Als u problemen ervaart, adviseren wij u om uw Explorer te updaten. U kunt hiervoor deze link gebruiken. Nieuwe versie Explorer .

Heeft u wel een nieuwe versie, maar u ervaart toch problemen, dan is het mogelijk de Compatibiliteitsfunctie aan staat. Dit houdt in dat uw nieuwe browser op de oude instellingen staat van oude explorers. Dit kunt u uitzetten in het menu extra opties in Explorer.

 

Retour sturen

U mag altijd de producten binnen 14 dagen retour sturen. Mits deze in originele en onbeschadigde staat. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Bent u niet tevreden over een product of is het product niet zoals het hoort te zijn, neemt u dan contact met ons op. Wij zorgen dan voor een oplossing. Het eventuele retoursturen is dan geheel voor onze kosten.

 

Klachten

Wij leveren producten van hoge kwaliteit en we streven ernaar dat u zeer tevreden zult zijn over het product en onze service. Gaat er toch iets mis en heeft u een klacht of opmerking, dan kunt u deze per email toesturen via de

contactpagina

of neemt u telefonisch contact met ons op: 0182-761233 zodat wij gelijk een oplossing kunnen zoeken.